נבחרת השיווק של שירה גל!
תוכניות ליווי אישיות לשדרוג הפעילות השיווקית.

מוכנים? היכון - טוס!
תתכוננו למסע מרתק - ממוקד וקולע.
יחד, יד ביד נבנה תהליך שיטתי שישדרג לכם את הפעילות השיווקית.

פותחים שנה יחד!

י"ט אלול | 5.9.23 | ימי שלישי | במרכז הארץ

מה כוללת תוכנית הליווי - קורס שיווק ממוקד?

י"ט אלול | 5.9.23

שבוע 1: דיוק הדרך להשגת המטרות

הכרת המהלכים הנדרשים לבניית תהליך נכון ומדויק (ויישומם כמובן)
זיהוי, הגדרה ואפיון קהלי היעד - ומיפוי דרכי ההגעה אליהם
על הנגשה והגשה - איך לדבר בשפה של קהל היעד? זיקוק ודיוק המסרים המרכזיים של הארגון

שבוע 1: דיוק הדרך להשגת המטרות

הכרת המהלכים הנדרשים לבניית תהליך נכון ומדויק (ויישומם כמובן)
זיהוי, הגדרה ואפיון קהלי היעד - ומיפוי דרכי ההגעה אליהם
על הנגשה והגשה - איך לדבר בשפה של קהל היעד? זיקוק ודיוק המסרים המרכזיים של הארגון

כ"ו אלול | 12.9

שבוע 2: סודות הכתיבה השיווקית

עקרונות הכתיבה השיווקית - איך לכתוב כך שהקהל יקשיב, איזה תוכן מתאים לקהל היעד, איך לנסח מסר. דוגמאות, טיפים ודגשים.
איך מוצאים רעיונות לתוכן

תרגול וכתיבה בפועל - יישום על הארגון

שבוע 2: סודות הכתיבה השיווקית

עקרונות הכתיבה השיווקית - איך לכתוב כך שהקהל יקשיב, איזה תוכן מתאים לקהל היעד, איך לנסח מסר. דוגמאות, טיפים ודגשים.
איך מוצאים רעיונות לתוכן

תרגול וכתיבה בפועל - יישום על הארגון

ד' תשרי | 19.7

שבוע 3: ככה אני נראה?! - אריזה שיווקית נכונה

על מיצוב, נראות ומיתוג 360 - אריזה שיווקית של 'המוצר', המיקום וכל נקודות הממשק מול קהל היעד.
נראות בכל מדיה והתאמות

דגשים לשפה גרפית -
סוגי גרפיקות והתאמת מבנה התוכן (פלאייר, דף נחיתה, ניוזלטר, דיגיטל ועוד),
דגשים לעבודה מול גרפיקאי/ת או בעיצוב עצמאי.

שבוע 3: ככה אני נראה?! - אריזה שיווקית נכונה

על מיצוב, נראות ומיתוג 360 - אריזה שיווקית של 'המוצר', המיקום וכל נקודות הממשק מול קהל היעד.
נראות בכל מדיה והתאמות

דגשים לשפה גרפית -
סוגי גרפיקות והתאמת מבנה התוכן (פלאייר, דף נחיתה, ניוזלטר, דיגיטל ועוד),
דגשים לעבודה מול גרפיקאי/ת או בעיצוב עצמאי.

י"א תשרי | 26.9

שבוע 4: נעים מאוד - הכלים השיווקיים והפלטפורמות שאתם חייבים להכיר

סקירת הכלים השיווקים, הפלטפורמות והרשתות החברתיות המרכזיות: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, דפי נחיתה, ניוזלטר, בלוג.
אתר האינטרנט שלכם - מה חשוב לכם לדעת ואיך מודדים תוצאות
כיצד לשלב שיווק אורגני עם שיווק ממומן ברשתות החברתיות המובילות

שבוע 4: נעים מאוד - הכלים השיווקיים והפלטפורמות שאתם חייבים להכיר

סקירת הכלים השיווקים, הפלטפורמות והרשתות החברתיות המרכזיות: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, דפי נחיתה, ניוזלטר, בלוג.
אתר האינטרנט שלכם - מה חשוב לכם לדעת ואיך מודדים תוצאות
כיצד לשלב שיווק אורגני עם שיווק ממומן ברשתות החברתיות המובילות

כ"ה תשרי | 10.10

שבוע 5: בניית תוכנית דיגיטל שנתית - איך עובדים בשיטתיות ובעקביות

איך לדבר בכל מדיה - התאמת המסרים לכל אחד מערוצי התקשורת שנלמד
מה התמהיל הנכון ברשתות
בניית אסטרטגית דיגיטל שנתית - להיות בקשר עם הקהל שלי כל הזמן - תכנים מגוונים על פני השנה במספר ערוצי שיווק.

שבוע 5: בניית תוכנית דיגיטל שנתית - איך עובדים בשיטתיות ובעקביות

איך לדבר בכל מדיה - התאמת המסרים לכל אחד מערוצי התקשורת שנלמד
מה התמהיל הנכון ברשתות
בניית אסטרטגית דיגיטל שנתית - להיות בקשר עם הקהל שלי כל הזמן - תכנים מגוונים על פני השנה במספר ערוצי שיווק.

ב' חשוון | 17.10

שבוע 6: הקמה וניהול רשימות תפוצה - נכס דיגיטלי שעושה את ההבדל

איך יוצרים ועובדים עם רשימת תפוצה באימייל -
בניה ואיסוף נתונים, ניהול קבוצות וקטגוריות, אפשרויות דיוור ותזמון.
סוגי מסרים ותבניות שליחה
מעקב וניהול לידים
מעקב ובקרה על ביצועים ותוצאות

שבוע 6: הקמה וניהול רשימות תפוצה - נכס דיגיטלי שעושה את ההבדל

איך יוצרים ועובדים עם רשימת תפוצה באימייל -
בניה ואיסוף נתונים, ניהול קבוצות וקטגוריות, אפשרויות דיוור ותזמון.
סוגי מסרים ותבניות שליחה
מעקב וניהול לידים
מעקב ובקרה על ביצועים ותוצאות

*ייתכנו שינויים קלים בתוכן, במידת האפשר והרלוונטיות - ע"מ לתת מענה המותאם לצרכי הארגונים המשתתפים בקורס.

אופן התנהלות התוכנית, כך שאדריך אתכם צעד צעד להבנה, למידה ויישום בארגון שלכם:

– התוכנית תתחיל בתאריך י"ט אלול, 5.9.23, במתכונת של מפגשים פרונטליים ומפגש לייב לתת מענה לשאלות.
– למשתתפים ישלח שאלון אסטרטגי טרם תחילת התוכנית על מנת להכיר כל אחד מכם יותר טוב.
– המפגשים כוללים קבצי עבודה לתרגול ויישום בארגון – שישארו אצלכם לתמיד.
– תמיכה ומענה שבועי באימייל – משימות ברורות ופשוטות לביצוע הנבדקות ומקבלות פידבק פרטני ומותאם לארגון.
– משך הליווי בקורס הוא 8 שבועות, כדי שאם יהיו אירועים בלתי מתוכננים, יהיה לנו מספיק זמן יחד לביצוע המשימות וההתקדמות בליווי.

מה עוד מחכה לכם בתוכנית המושקעת הזו?

סדנת צילום בסמארטפון עם יעל גולדשטיין, בעלת ביה"ס לצילום כגוונא - מה חשוב לדעת ואיך ממקסמים את הצילום בפלאפון.

בשווי 1,500 ש"ח

תיק שיווק - קובץ תכנון שיווקי לעסקים.

בשווי 1,000 ש"ח

דפי תרגול ותבניות עבודה שישארו לתמיד

בשווי 550 ש"ח

ערכת כתיבה שיווקית

בשווי 750 ש"ח

עלות התוכנית כולל המתנות השוות 12,400 ש"ח

5,900 ש"ח

ל 10 נרשמים הראשונים - הקדימו להצטרף!

**מספר המשתתפים מוגבל.

כדי שאשדרג את הפעילות השיווקית שלי

לתשלום מקדמה ושמירת מקום בקורס

מוזמנים לשריין מקום ולהתחיל לשדרג את הפעילות שלכם!

תכל’ס, מה קורה לך ולארגון שלך בעקבות התכנית?

בטווח המיידי:
סדר בראש, בהירות, הבנה ברורה של מה צריך לעשות ואיך, מה עובד,
מה רלוונטי ומה לא, חיבור נכון ומדויק יותר לקהלי היעד.

בטווח הארוך:
מתחולל שינוי בהתנהלות, במקצועיות, בפעילות השיווקית.

תהיה לך עקביות ואחידות בעשייה ושליטה בפעילות השיווקית.

 
התוצאה –שדרוג הפעילות השיווקית והגדלת החשיפה לקהלי היעד.

בואו נדבר!
תהיו בטוחים שאפשר אחרת ואפשר יותר!

דילוג לתוכן